Voor vragen en / of klachten over het gebruik van deze website, verwijzeen wij u naar de pagina "FAQ", waar de meest voorkomende vragen en bijbehorende antwoorden staan vermeld. Staat uw vraag er niet bij? dan verwijzen wij u door naar het contactformulier.

Wij trachten alle vragen en / of klachten binnen 72 uur af te handelen en u schriftelijk (via e-mail) op de hoogte te stellen. Hieraan zijn geen kosten verbonden.


Bent u niet tevreden over onze oplossing?

Heeft u contact gehad met onze klantenservice en bent u niet tevreden met de geboden oplossing om de klacht op te lossen? Wij betreuren dit dan ten zeerste en willen u graag kennis laten maken met het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting. U kunt die op de volgende pagina vinden: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om de aankoop binnen 14 dagen te annuleren, daarna wordt je account geblokkeerd en wordt je ongebruikte tegoed teruggestort. Daarna kunt u geen nieuw tegoed meer kopen en onze diensten gebruiken.

Raadpleeg het contactformulier om gebruik te maken van uw herroepingsrecht